Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 25.04.2024, 03:07

Кормильчанський НВК ЗОШ I-II ступенів ДНЗ

Меню сайта
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Інформація про школу

   

 

Модель школи

Школа - родина

 Кожна школа має своє обличчя. Учитель – особистість, і вона не повторна. Його завдання – наповнити життя дитини змістом і смислом, зберегти здоров'я.

  Сучасні школярі постійно прагнуть крокувати «в ногу з життям», цікавляться комп’ютерними технологіями, іноземними мовами, музикою, беруть участь у різноманітних конкурсах, змаганнях, фестивалях. Наші діти упевнені в собі, здатні самостійно вирішувати життєві проблеми і приймати рішення. Однак, сучасне середовище, в якому зростає молодь, має безліч руйнівних для особистості чинників: криваві бойовики, гучні металеві штучні ритми, сексуальна революція, цигарки, алкоголь, наркотики, комп’ютерні жорстокі ігри. Як дитині не загубитися і знайти себе у бурхливому і непередбачуваному сьогоденні? Саме школа має допомогти дитині визначитися не лише у тому, ким бути. Головне – як жити, як влаштувати свій спосіб життя, як подолати труднощі, цінувати особисте життя, зберегти і зміцнити здоров’я. А як забезпечити рівні можливості для здобуття якісної освіти кожному  учневі в сільській мало комплектній школі з малою наповненістю класів? Економічна нестабільність в державі, занепад села. Згадані проблеми спрямували педагогічний колектив на пошук нових шляхів побудови сучасної моделі загальноосвітньої школи. Управління навчальним закладом не можливе без участі батьків, учнів, громадськості. Педагогічним колективом розроблено власну модель школи «Школа родинного виховання», в якій сформульовано провідну ідею, концепцію, програми. На сучасному етапі розвитку суспільства, за умов розбудови національної школи, важливу роль у системі розвитку особистості має родинне виховання. Без співпраці з батьками ми не уявляємо життя нашої школи. Батьки – наші перші помічники і порадники у вихованні дітей, тому що виховання починається з батьків. В основі системи виховання лежить виховання особистості. Будь-яка дитина має золоте зерно в душі, яке, потрапляючи на родючий грунт виховання, дає світлолюбні пагінці дерева, правди, гордості і гідності. За народними поглядами кожен учень може і повинен бути у чомусь першим: один - у навчанні, другий – у трудовій діяльності, третій – у мистецтві, четвертий – у спорті. школа пишається своїми випускниками, їхніми досягненнями. Сільська школа... вона далека від великого світу, зате така близька до кожної сільської дитини. Проблем у сільській школі багато, але вона зберігає повагу сільських жителів, величезний потенціал, природну самобутність, чистоту. У сільській школі мало зневірених, розчарованих людей, тут кожен звик вірити у життєдайну силу землі, щасливу долю дітей, покладатися на самих себе. Як хочеться, щоб село завжди було і колискою мудрості, і джерелом творчості, і постійним експериментальним майданчиком для співпраці талановитих та щасливих людей. Ми знаємо, що можемо забезпечити  рівень освіченості, вихованості свідомого громадянина – патріота України. Ми віримо, що наш навчальний заклад є школою добра, людяності, радості та творчості, центром громадського життя села. Ми даємо змогу кожному вихованцеві реалізувати себе як самодостатню особистість. Система державно – громадського управління школи, яка включає в себе раду школи, учнівське самоврядування, батьківський комітет успішно функціонує завдяки чіткій структурі та раціональному розподілу обов’язків між усіма структурними підрозділами.

Проблемна тема школи:  

"Формування життєвих компетентностей учнів у особисто-зорієнтованому середовищі школи-родини через сучасні технології навчання і виховання"     Сьогодні вже не викликає сумнівів той факт, що саме родинність є визначальним пріоритетом української національної освіти. Український філософ В. Возняк відзначає, що шкільні роки – це  " не підготовка до життя", а саме й, може,- найкраща його частина. Тому, на його думку, педагогічний процес доцільно розглядати не як власне "педагогічний", а як життєвий, життєтворчий, де особистість творить саму себе й своє життя. На сучасному етапі розвитку суспільства, за умов розбудови національної школи, важливу роль у системі розвитку особистості має родинне виховання. Сім’я, за словами  В. О. Сухомлинського, характеризується як найголовніша ланка, "де шліфуються найтонші грані людини-громадянина, людини-трудівника, культурної особистості". У сім’ї починається суспільне виховання. тут закладається коріння, з якого виростають і гілки, і квіти, і плоди. Сім’я – це джерело, водами якого живиться повноводна річка нашої держави.

Педагогічна та психологічна наука виокремлює такі ключові компетентності учнів:  

   1. Полі культурна компетентність – розуміння та  взаємна повага до мови, культури та релігії інших людей.  

2. Готовність до відповідності – вміння та готовність, проаналізувавши ситуацію, свідомо та відповідально прийняти рішення.   3. Технологічна компетентність – вміння користуватися технічними засобами для прискорення та покращення своєї діяльності.   4. Готовність до самоосвіти – здатність самостійно виявляти прогалини у своїх знаннях.  

5. Інформаційна – означає вміння використовувати всі можливості та доступні джерела інформації, бути завжди у курсі подій, які відбуваються у світі.  

6. Соціальна – вміння працювати в команді, співвідносити свої потреби з потребами суспільства.  

7. Комунікативна – здатність до продуктивного спілкування, публічного виступу, відстоювання своєї точки зору тощо.  

Головні завдання школи – родини:  

Створення родинної атмосфери взаємодопомоги, взаєморозуміння, особистісної цінності кожного члена родини.

  1. Формування колективу вчителів – однодумців.

2. Розвиток ключових компетентностей школярів.

3. Взаємодія сім'ї та школи – родини.

4. Організація навчально – виховного процесу.  

  Школа – родина – це заклад:  Де виконується замовлення особистості бути конкурентспроможною в суспільстві з ринковою економікою. Уміти планувати  стратегію свого життя, орієнтуватись у системі найрізноманітніших і неоднозначних  цінностей, визначати своє життєве кредо, свій життєвий стиль;  Де наявна педагогічна підтримка й захист виховання; Де утверджуються культура життєвого самовизначення, культура життя; Де діяльність дитини постійно супроводжується ситуацією успіху; Де реалізуються ідеї особистісно зорієнтованої педагогіки; Де панує педагогічна гармонія.   Першою запорукою здорового життя в школі – родині, як і в родині – сім'ї  є згода і мир між усіма особами педагогічного дійства, які формуються і розвиваються, відпрацьовуються в родині, де всі живуть у взаєморозумінні та взаємоповазі на основі заповідей Божих, серед них: шануй батька свого і матір свою – і добре тобі буде, і довго будеш жити на землі.

Правила співпраці учасників навчально-виховного процесу:  

Люби дитину – найдорожчий скарб сім'ї і школи.

Творить добро – жодного дня без доброї справи.

Співпраця – запорука і дорога до успіху дітей, батьків, громади.

Бути справжнім творцем себе і навколишнього світу.

Поважати думку іншого,  уміти слухати.

Бути щирим, відвертим у співпраці.

Цікавитися людьми, які оточують нас, їхніми турботами і радощами.

Стати щасливим і зробити щасливими інших.  

Традиції школи-родини:

  Згуртування колективу школярів, підвищення духовної культури, формування позитивної мотивації за здоровий спосіб життя відбувається під час підготування  та проведення традиційних загальношкільних свят, заходів:

- Свято Знань;

- Свято квітів "Наші квіти тобі, Україно!";

- День Вчителя "Учителю! Перед іменем твоїм, дозволь смиренно стати на коліна"

- Інтелектуальний марафон школярів;

- Вшанування загиблих під час голодомору;

- Родинне свято "Андріївські вечорниці";

- Новорічні ранки;

- Шевченківські дні;

- Мітинг-реквієм "Доземно вклоняємось Вам,  солдати миру і Перемоги";

- Родинне свято "Обереги моєї оселі";

- Свято останнього дзвоника;

- Випускний бал;

- Загальношкільні лінійки.       

Десять "Золотих правил" виховання щасливих дітей для батьків  

  1. Ми – українці.  

Успадкуємо, збережемо і примножимо духовні надбання нашого народу.

  2. Батько і мати – першовихователі дитини.  

 Навчіть дитину шанувати сім’ю, станьте прикладом для неї.

Виховуйте дитину у сім’ї на гуманних взаєминах між членами родини,

формуйте високу культуру поведінки.

Оточіть сина і дочку піклуванням і ласкою.              

Діти мають бачити все добре і розуміти "хочу" і " треба".  

  3. Стимулюйте інтелект дитини.               

Створивши сприятливе середовище, можна підвищити  розумовий розвиток дитини.  

  4. Формуйте самоповагу.                

Діти повинні знати, що успіх, майбутній добробут залежить від них самих.

  5. Навчіть дитину спілкуватися.

Умови, за яких у дитини виробляються корисні звички:                 

щира любов до батьків дає відчуття захищеності;                

  приязне ставлення до оточуючих, не лише до близьких і рідних;                 

зовнішня привабливість;                 

висока самооцінка;                 

можливість спостерігати, правильне соціальне спілкування.  

  6. Пильнуйте, щоб дитина не стала "... маном".                 

  Люди, залежні від " досягнень" сучасної цивілізації стають нервовими,                  

сліпо зацікавленими гральними автоматами, комп’ютерними іграми,                

  самоізолюючи себе від суспільної діяльності стають не лише пасивними,              

   а й небезпечними для оточуючих.  

 7. Виховуйте відповідальність і порядність.
Не лише повсякчас пояснюйте, що таке добре, а що таке погано, але  й  закріплюйте гарні навички.

За приклад дитині має слугувати гідна поведінка батьків.  

  8. Живіть у хорошому оточенні                    

Друзі впливають на вашу дитину. Батьки спрямовують і зміцнюють цю дружбу.  

  9. Будьте вимогливими.                   

Діти з високою самооцінкою виховуються, як правило, у сім’ях, де до них ставлять високі вимоги:  дотримуватись порядку в домі, організовувати своє дозвілля, гідно себе поводити.

 10. Привчайте дитину до праці.                    

Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі.

Нехай беруть участь у сімейних нарадах, привчаються робити щось для інших.

Програмуйте життєвий успіх своїх дітей. Дбайте, щоб вони без примусу набули трудових навичок.    

Основні напрями діяльності школи:

  •  створення оптимальних умов учасникам навчально - виховного процесу для всебічного розвитку людини, як особистості та найвищої цінності суспільства;  

 •   формування освіченої, творчої, національно – свідомої життєво і соціально компетентної особистості;  

 • збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров'я учнів;  

 • створення умов для розвитку та самореалізації учнів шляхом:  

        a)  дотримання принципів пізнання та самопізнання як основи творення і само творення особистості;  

        b)  впровадження нових технологій навчання, реалізація особистісного підходу;  

 •  реалізація взаємозв'язків і взаємовпливів: учитель – учень – родина – громадськість;  

 • створення соціально – психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективах, а саме:

        a) ціннісно - орієнтацій на єдність педагогів та учнів;  

        b) дух творчості, пошуку, високий рівень майстерності учасників навчально – виховного процесу, дотримання ними демократичний і гуманістичних принципів партнерства, взаємоповага у стосунках між учителями, учнями, батьками, громадськістю;  

        c) відкритість, довіра у стосунках;  

 •  реалізація концепцій родинного і громадянського виховання;  

 •   високий інтелект педагогів, професіоналізм, творчий потенціал, гуманістичні і національні ідеали, розуміння основної місії закладу.       

Школа – міні-держава    

Склад ради школи – вчителі, учні, громадськість, батьки. Основні функції ради школи:

  • вдосконалення матеріально – технічної бази школи;

  • залученн6я додаткових ресурсів для забезпечення діяльності та розвитку школи;

  •  створення додаткових соціальних гарантій педагогічним та іншим працівникам, покращення умов їх праці, заохочення високих результатів в роботі педагогів, успіхів учнів в навчанні;  

  •   створення комфортних умов для навчання та виховання учнів;

  •  дотримання техніки безпеки;  

  •  організація літнього відпочинку учнів і працівників школи;  

  •   проведення свят, спортивних змагань, залучення до участі в різноманітних конкурсах;

  •  надання допомоги малозабезпеченим учням;  

  • організація безкоштовного харчування учнів, медичного обслуговування для педпрацівників та учнів та інші…  

Рада школи працює за планом у відповідності з основними напрямами програм, проектів. Наші проекти:

     •    Світ захоплень  

     •   Меценати  

     •  Палітра майстерності  

     •  Здорове дитинство  

     •   Соціальні гарантії  

     •   Юний інтелектуал

Додаток № 1 Проект «Палітра майстерності»

Мета: створення умов для педагогічної творчості вчителів (моральна, матеріальна і психо­логічна підтримка), підтримка ініціативи пошуку нових форм та методів роботи, надання допомо­ги в поширенні кращого педаго­гічного досвіду, впровадження в практику новітніх технологій на­вчання та виховання, організація випуску щорічного методичного посібника.      Справи  Ради школи:

1.   Сприяння прийому на ро­боту вчителів на конкурсній ос­нові, проведення чіткого відбо­ру персоналу.  

2.   Підтримка традиції прове­дення відкритих уроків і позакласних заходів для батьків та громадськості.    

3.   Надання допомоги в орга­нізації екскурсій та літнього відпочинку вчителів.  

4.   Організація вітання праців­ників школи з ювілеями, дня­ми народження, державними святами.  

6.   Вирішення питання  харчування вчи­телів.

7.  Обладнання в школі кім­нати відпочинку для вчителів.  

8. Відзначення роботи вчи­телів за навчальний рік у певній номінації.

Координатор: сектор «Знання та творча обдарованість»   

   Додаток № 2 Проект «Світ захоплень» 

Мета: організація змістовно­го дозвілля вчителів та учнів, створення умов для розвитку творчих здібностей, занять за інтересами, проведення шкільних свят, традиційних масо­вих заходів.  

  Справи Ради школи:

 1.  Створення умов для різно­бічного розвитку учнів школи.

 2.  Організація роботи гуртків, секцій, студій за бажанням учнів та батьків.  

 3.  Організація екскурсій, по­дорожей, туристичних та спортивних змагань..  

 4.  Організація зустрічей з цікавими людьми.

 5.  Організація змістовного дозвілля: проведення дискотек, творчо насичених канікул.  

 6.  Надання допомоги у проведенні традиційних свят «Здрастуй, дзвонику вересневий», «Різдвяна зірка», «Міс Ерудит»,  

 7.  Організація сімейних свят.

 8.  Організація конкурсів, зма­гань, виставок.  

Координатор: сектор «Дозвіл­ля та культура».         

 

Час існування сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Зворотний відлік ч

Copyright MyCorp © 2024