Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 29.03.2024, 16:43

Кормильчанський НВК ЗОШ I-II ступенів ДНЗ

Меню сайта
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методична скарбничка

1 клас

 

Урок № 1

Гра «Я школяр »

На картці намальовані шкільні і інші предмети. Учні розфарбовують ті речі, які учень повинен брати з собою до школи. Виграє той учень, який правильно зафарбує шкільні речі.

 

Урок № 2

Гра « Не зіб’юсь з дороги»

  учні по черзі називають числа в прямому і зворотному порядку. Замість числа 3 (або іншого числа, яке ви обрали), кажуть «Не зіб’юсь». Хто помилився, виходить із гри. Той, хто залишився – переможець. У грі беруть участь 7-10 учнів.

 

Урок № 3

Гра «Хто поряд»

Учням пропонується використовувати у своїй мові такі слова: справа, зліва, вищий, нижчий. Виграє той, хто правильно охарактеризує своїх сусідів.

 

Урок № 4

Гра «В магазині»

На дошку прикріплені малюнки із зображенням іграшок. Учні виходять до дошки, називаючи розміри предмета, порівнюють його з іншими іграшками. Решта дітей вгадують, яку іграшку хоче купити учень.

 

Урок № 5

Гра «Гоп»

Учні по черзі називають числа, починаючи з 1, замість кожного другого числа кажучи «гоп». Хто зіб’ється, виходить із гри.


Урок № 6

Гра «Покупець»

В ній приймають участь троє учнів: один продавець, інші покупці. На полицях викладені іграшки, зошити, художні книжки. Діти по порядку роблять покупку. Продавець запитує на якій полиці знаходиться їх товар, в горі, посередині, внизу. Скільки зважити: більше, менше і тд…

Урок № 7

Гра «Один, багато»

Матеріали до гри: лічильний матеріал. Учитель називає слова: один, мало, багато, а учні показують відповідну кількість предметів.

 

Урок № 8

Гра «Один, багато»

Учитель каже: «У лівій руці один предмет, а в правій – багато», або навпаки. Учні піднімають праву або ліву руки, з тією кількістю предметів, що називає вчитель.

 

Урок № 9

Гра «Довгий – короткий»

Матеріал для гри: олівці, палички, брусочки, смужки паперу різної довжини. Діти їх розглядають, порівнюють за довжиною. Тоді вчитель пропонує учневі закрити очі і навмання визначити, який олівець (паличка, смужка) довший, який коротший. Інші учні спостерігають.

Таку ж гру можна проводити з іншими предметами за товщиною. Поняття товстий – тонкий.

 


Урок № 10

Гра «Швидкісна дорога»

На дошці накреслені лінії довга, коротка, найдовша, однакові за довжиною. Біля дошки два учні.

Учитель подає команди: показати довшу, коротшу, однакову за величиною дороги. Виграє той, хто правильно визначить дороги.

 

Урок № 11

Гра «Регулювальник»

Один учень несе в корзинці цифри і роздає кожному учневі на парту. В «регулювальника» знаходяться знаки > < =.

Він піднімає двох учні в із їхніми цифрами, діти порівнюють їх. Виграє та пара учнів, яка правильно назвала знак.

 

Урок № 12

Гра «Не лови ґав»

Вчитель виставляє на магнітну дошку певну кількість предметів, учні показують картку із відповідною цифрою.

 

Урок № 13

Гра «Оплески»

Вчитель показує геометричні фігури, діти плескають в долоні стільки разів, скільки кутиків у фігурі.

Потім робота відбувається навпаки: учитель стукає по столі ручкою, учні сприйнявши на слух кількість ударів, виймають з геометричного набору відповідні фігури.


Урок № 14

Гра «Зоопарк»

Одна група дітей будує клітку для вужа з трикутників, інша – кабінет ветеринарного лікаря – з квадратів, інші – клітки для верблюда з кружечків. Далі діти порівнюють на яке будівництво пішло більше, менше геометричних фігур.

 

Урок № 15

Гра «Найкмітливіші болільники»

Два учні біля дошки записують з яких чисел складається число 4. Болільники перевіряють записи своїх друзів. Там де допущені помилки болільники виправляють їх.

 

Урок № 16

Гра «Математична естафета»

Діти одержали квитки на яких червоним олівцем вказано номер ряду, а синім – номер місця. Кожен із дітей має знайти свій ряд і місце в залі.

Коли всі зайняли місця контролер (вчитель) проходить між рядами і перевіряє квитки.

 

Урок № 17

Гра «Назви сусіда»

Діти стають в колону по одному. Кожен із них тримає цифру від 1 до 5. Вчитель пропонує назвати число, яке стоїть по переду числа 3, наступне число з цифрою 4 і тд…


Урок № 18

Гра «В магазині»

На столі лежать: зошит, лінійка, олівець, гумка. Біля кожного предмета папірець з ціною. Учень, який грає роль покупця вибирає предмет і, дивлячись на її ціну, набирає з монет відповідну суму. Учень віддає вчителеві «гроші» й бере свою покупку.

 

Урок № 19

Гра «Доріжка»

Учитель показує число, діти креслять в зошитах відрізок і, надписують зверху число сантиметри. Гра ускладнюється, коли вчитель пропонує зменшити, або збільшити доріжку на 1, 2, 3 сантиметри.

 

Урок № 20

Гра «Кондитерська фабрика»

Учні сортують цукерки і печиво. При цьому записують у зошит хто скільки склав коробок: 2 печива 6 цукерок (2+6) і тд…

Урок № 21

Гра «Мебльова майстерня»

Майстер прийшов до столярів і повідомив їм про те, що є замовлення на виготовлення столів різних розмірів (заготовки виготовлені з картону). Столяри підбирають відповідних розмірів заготовку і виконують замовлення. При цьому вони пам’ятають, що кришка стола прикріплюється на ніжки, а ніжки знаходяться під кришкою. Майстер перевіряє скільки столів змайстрували столяри.

Підрахунки майстра учні виконують в зошитах (з коментуванням).


Урок № 22

Гра «Бензозаправна станція»

На столі вчителя лежать цифри від 1 до 6. Учні підходять до стола беруть по два числа в руки. Менше число – кількість бензину, а більше число – гроші, які вони платять за бензин. Свої числа діти записують в зошити і порівнюють їх.

 

Урок № 23

Гра «Заповни віконце»

На дошці записаний склад числа 6. в деяких прикладах пропущені числа. Діти повинні вставити число на своє місце.

 

Урок № 24

Гра «Ательє»

Замовники прийшли до закройщика, щоб пошити сукню, костюм (заготовки виготовлені з картону). Кравчиня пропонує свої моделі вживаючи при цьому слова: внизу, вверху, зліва, справа.

 

Урок № 25

Гра «Згадай числа»

Вчитель називає числа, а діти взявши потрібну картку з числами, показують, яке число більше (менше, названого на 1 (називають числа 5, 6, 7) отже, яке число стоїть до 7? Після 7? (Діти показують картки з цифрами 6 і 8). Вгадайте, яке число більше 5 і менше 7. (діти показують цифру 6). Вгадайте, яке число більше 7 і менше 9 (діти показують цифру 8). 


3 клас


Тема: Різні випадки ділення двоцифрового числа на одноцифрове

Гра «Знайди помилку»

Хід гри

Приклади всі розвязані, потрібно знайти де відповідь є неправильною.

65 + 30 = 68          67 – 20 = 65          80 – 4 = 86

30 + 7 = 100          60 – 5 = 55            70 – 7 = 63

37 + 3 = 40            49 – 7 = 42            86 + 3 = 83

24 – 6 = 20            67 – 40 = 27          88 – 7 = 81


Тема: Перевірка дії ділення дією множення

Гра «Хто швидше?»

                                 Хід гри

Потрібно розвязати якнайшвидше приклади.

80 : 2 + 18                  90 : 3 – 17                  60 : 3 + 32

23 · 4 – 13                  16 · 4 + 18                  19 · 4 - 18

140 – 40 · 2                230 – 30 · 3                 250 – 50 ·4

60 : 10 : 6                   80 : 10 : 8                   40 : 10 : 4


Тема: Ділення виду 360 : 3.

Гра «Обчислюючи, не помились!»

                                 Хід гри

Розвязати приклади не зробивши жодної помилки

400 – 1                    399 +1                900 – 1

800 : 2                     600 : 30              900 : 30

30 · 2 – 1                 50 · 3 – 1            30 · 5 – 1

60 : 6 : 10                70 : 10 :7           40 : 10 : 4

1 · 5 + 10                 4 + 1 · 9             1 · 7 – 5 



 


Час існування сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Зворотний відлік ч

Copyright MyCorp © 2024